سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنترل کیفیت مواد غذایی

نظر

آینه دستشویی در این سال‌ها فقط مختص آینه نیست و شامل باکس (کمد) برای نظم دهی محیط دستشویی و طبقاتی با کاربرد تزئینی و نظم دهی می‌باشد.

آینه دستشویی با نام‌های آینه پی‌وی‌سی و آینه باکس نیز در بازار شناخته می‌شوند.

استفاده از چوب و مشتقات چوبی برای سرویس دستشویی از لحاظ بهداشتی اشتباه بوده و باعث رشد قارچ و باکتری در منافذ چوب می‌شود همچنین استفاده از چوب در محیط‌های مرطوب طول عمر زیادی ندارد و بعد از گذشت مدت زمانی باد کرده و خراب می‌شودبهترین جنس برای استفاده در سرویس دستشویی صفحه‌های فومیزه (ورق پی وی سی)می‌باشد ورق‌های فومیزه به لحاظ دارا بودن سطحی صاف و صیقلی و ماهیت پلاستیکی آنآنتی باکتریان است. همچنین در تولید آینه پی‌وی‌سی تمام منافذ لبه‌های کار بتونه شده ودر نهایت یک لایه رنگ پلی ارتان نیز کل کار را پوشش داده پوشش رنگ نیز باعث یکپارچگی سطح کار می‌شود که از لحاظ بهداشتی شرایط را ایده آل می‌کند. همچنین آینه‌های دستشویی ساخته شده از پی وی سی صد در صد ضد آب بوده و در محیط‌های مرطوب تغییر حالت نمی‌دهد

شرکت صنعت و هنر تجسم با دارا بودن سه واحد تولیدی در ضمیمه تولید آینه توانسته با بیش از پنجاه مدل آینه دستشویی در اندازه و قیمت‌های مختلف نیاز طیف وسعی از هم‌وطنان را مرتفع سازد

شرکت صنعت و هنر تجسم با تکیه بر تیم خلاق و با تجربه خود، توانسته محصولات متنوع و با کیفیتی را در زمینه آینه روشویی به بازار عرضه کند. تیم ار ان دی شرکت در سال 95 بعد از نیازسنجی های انجام شده بر محیط دستشویی موفق به تولید محصول بدیع و تازه به نام “شاور” شد. شاور اولین آینه باکس پی وی سی بود که همراه با آینه روشویی سه آیتم لیوان ، جامایع و جای صابون رو در خودش جا داده بود. تجسم اولین شرکت تولید کننده ای بود که این مفهوم و این نیاز رو در محصولات خودش لحاظ کرد که همانطور که پیش‌بینی می‌شد بعد پیشتازی شاور دیگر شرکت ها دست به تولید چنین محصولاتی را زدند و اقلام مورد نیاز سرویس های دستشویی رو با آینه های دست شویی ادغام کردند. آینه باکس ها قالباَ در چند دسته تقسیم بندی میشوند.

برای مشاهده مدل های آینه دستشویی به سایت تجسم مراجعه کنید
http://tajasom.ir


نظر

کاشی کار

کاشی کار‌ حرفه‌ای برای نصب کاشی و سرامیک در فضاهایی مثل بین کابینت، سرویس‌ بهداشتی همچنین فضاهای بیرونی مثل پارکینگ و حیاط و تراس فعالیت خود را در ساختمان شما اغاز میکند.

گاهی کاشی کار با نصب کاشی با نصب سرامیک به کار خود پایان میدهد یا کاشی کار بعد از نصب روشویی جدید و به منظور پوشاندن ظاهر نامناسب بوجود آمده پس از بنایی یا لوله‌کشی عملیات خود را پایان میدهد. در برخی موارد بعد از اتمام فعالیت نصاب کاشی صاحب خانه دست به عملیات بازسازی دیگری هم میزند که در این موارد نکات زیر ضروری است رعایت گردد همچنین همکاران مجموعه یاور میتواند مشاور شما و در صورت نیاز با نظر شما بازسازی را اجرا کنند

 پیشنهاد میگردد قبل از خرید کاشی یا سرامیک با نصاب کاشی یا کاشی کار خود هماهنگی لازم راانجام دهید ممکن است نکته ای از جمله ابعاد کاشی و نوع کاشی کف و غیره که از دید شما پنهان مانده باشد و تاثیر بسزایی در اجرای کار شما داشته باشد.

 

Alt : کاشی بین کابینت

 

 

 

 آنچه باید قبل از کاشی کاری بدانید

 تفاوت کاشی و سرامیک

  • کاشی : قطعه سفالی که لعاب و قسمت رویی آن را ماده‌ای شیشه‌ای تشکیل می‌دهد
  • سرامیک : قطعه سفالی که لعاب و قسمت رویی آن را ماده‌ای سرامیکی تشکیل می‌دهد. اصطلاح درست آن کاشی سرامیکی است اما در بازار به آن سرامیک گفته میشود.

 کاشی به دلیل ظرافت بیشتر و وزن پرس کمتر در بدنه کار میشود و به هیچ وجه از آن برای کف استفاده نمیشود 
 سرامیک به دلیل پرس سنگین تر و سطح استحکام بالا در کف کار میشود البته برای دیوار هم قابل استفاده است

 مراحل اجرا کار

  • کاشی کاری بعد از ایزولاسیون (به معنی پوشاندن سطح پشت بام ها ، دیوار و کف زمین از جمله قیر و گونی و ایزوگام) انجام گیرد.
  • کاشی کاری ساختمان باید قبل از فرایند سفیدکاری و نقاشی صورت گیرد

 کاشی کف پس از اجرای گچ سفید و سقف کاذب انجام می‌شود تا در اثر جابجا کردن ابزار و وسایل گچ کاری و اجرای سقف، به سرامیک‌های کف آسیب نرسد.

 کاشی بین کابینتی

به زبان ساده تر می توان گفت کاشی بین کابینتی برای استفاده در فضای های خالی میان کابینت ها می باشد که به آن backsplash نیز گفته میشود.قدیم تر ها همه آشپزخانه ها سرتاسر کابینت های فلزی داشتند و مابین آنها کاشی های گلدار کار شده بود، اما امروزه دکوراسیون ها در کل خانه تغییر کرده و آشپزخانه هم که قلب خانه است از این تغییرات مستثنی نیست، دیوار بین کابینت یکی از قسمت های است که به یکی از اجزای اصلی طراحی آشپزخانه‌ها تبدیل شده است. این دیوار پوش اگر به درستی انتخاب شود می‌تواند هماهنگی جذابی بین اجزای آشپزخانه ایجاد نماید. حتی می‌تواند در بزرگ و کوچک نشان دادن فضای دکوراتیو شما تاثیرگذار باشد. از دیوار بین کابینت می‌توان چنان فضایی شیک و مدرن ساخت که چشم هر بیننده را به خود جذب کرده و آنچنان زیبا به نظر آید که گویی به آشپزخانه شباهتی ندارد و نهایت لذت را برای همه فراهم ‌سازد.

 همچنین به یاد داشته باشید مهم این است که انتخاب شما از کاشی بین کابینتی [backsplash] با دکوراسیون موجود ترکیب شود. شما باید یک هماهنگی را از منطقه اشپزخانه، به صفحات کابینت، دیوارها ایجاد کنید. این همکاری رنگ و بافت برای عملکرد و زیبایی شناسی فضای آشپزی شما ضروری است.

 هدف اولیه از یک backsplash آشپزخانه این است که از دیوار از مایعات که معمولا آب یا مایعات است محافظت شود،. اما بعد از بازسازی آشپزخانه به عنوان نقطه کانونی دکور استفاده شود. که میتواند منعکس کننده حالت و احساس فضای آشپزی شماست.

مواد مختلف کاشی برای انتخاب وجود دارد. شیشه، سرامیک، پرسلن، سنگ مرمر، گرانیت و حتی فلز. یک عامل بزرگ در تصمیم گیری میزان هزینه شما و نوع دکوراسیون سایر المان های شما است . اگر شما میخواهید هزینه پائینی برای این کار کنار بگذارید، بهترین گزینه ها عبارتند از کاشی و سرامیک. اما اگر هزینه بیشتری برای اینکار میخواهید خرج کنید، ممکن است بخواهید گزینه های گران تر از قبیل سنگ مرمر، گرانیت و شیشه را در نظر بگیرید.

 یادتان باشد یک نگاه خاص اما در قیمت ارزان تر هم هست 
مسئله سبک امروزه هنگام انتخاب کاشی های مختلف مهم نیست. با توجه به تکنولوژی، کاشی های سرامیکی در بازار وجود دارند که طرح آنها شبیه سنگ مرمر یا حتی یک سطح فلز میباشد. این خیلی مهم است که وقتی شما میخواهید هزینه کمتری در کاشی بین کابینتی داشته باشید از سرامیک های با طرح سنگ مرر یا حتی فلزات شیک داشته باشید.

گاهی ممکن است ایجاد یک هماهنگی و تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه کار سخت و خسته کننده ای باشد. پس بهتر است واقع بین باشیم، برای تغییرات اساسی که موجب زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه شما شود نیاز به یک ترکیب رنگ هماهنگ و اصولی میباشد و بهترین گزینه برای این کار استفاده از کاشی بین کابینتی می باشد تا زیبایی کابینت های آشپزخانه ما را در یک چشم به هم زدن چندین برابر کند. مهمترین مسئله ای که انتخاب کاشی بین کابینت یا طرح جدید بین کابینتی را برای شما سخت میکند تنوع زیاد رنگ و طرح و همچنین سایزهای مختلف میباشد. احساس میکنم انتخاب شاید ساده باشد اگر بدانید معیار ها و المان ها مختلف چگونه در کنار دیگر طرح بین کابینیتی جدید و مدرن را میسازند.

 

 


نظر
در رابطه با برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدیران مطالب بسیار زیادی در فضای مجازی منتشر می گردد. مطالبی که گاه باعث می شود مدیران مدارس بدون توجه به منبع مطلب و شناختی در رابطه با منتشر کننده مطلب بحث را جدی گرفته و برای برنامه ریزی خود در راستای نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی از سایت هایی بی محتوا و یا محتواهای قدیمی استفاده کنند. این کار نه تنها به مبحث آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش آموزان لطمه های زیاد و جبران ناپذیری وارد می کند ، بله باعث عدم پیشرفت دانش آموزان در مباحث درسی و تربیتی و همچنین به هم ریختگی برنامه کاری مدیران در استفاده از برنامه سالانه و تقویم اجرایی نادرست می گردد.
متاسفانه در سالهای اخیر برخی از سایت‌ها که فقط با هدف سودجویی مطالب قدیمی را با عناوین مطالب جدید بازنشر می کنند صدمات جبران ناپذیری به مدیران مدارس و سایر پست های سازمانی در رابطه با برنامه سالانه و تقویم اجرایی زده اند. و تاسف بار تر اینکه مدیران مدارس به این سایت ها اعتماد کرده و مطالب قدیمی آنها را تحت عنوان مطالب جدید استفاده می کنند.
برنامه سالانه و تقویم اجرایی به صورت های مختلفی از جمله برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر استفاده می گردد. برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر مخصوص دوره ابتدایی است و مدیران و معاونین از جمله معاون آموزشی ، معاون و مربی پرورشی ، معاون اجرایی و معاون فناوری و حتی مشاورین و مربی بهداشت هم می بایست برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر در دوره ابتدایی بنویسند. این کار باعث پیشرفت درسی و فرهنگی دانش آموزان می گردد.چرا که در برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر در مقطع ابتدایی هم عناوین آموزشی وجود دارد و هم عناوین پرورشی .چون اصولا در نظام آموزش و پرورش تعلیم و تربیت در کنار هم حاکم است و آموزش بدون پرورش ارزش و اهمیتی ندارد.
نکته بعدی برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی است. برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی در دوره های متوسطه اول و متوسطه دوم و همچنین در مدارس ابتدایی خاص اجرایی می شود. در برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار مدیران می کوشند کلیه فعالیت های خود را در قالب های تعیین شده و با توجه به نمودار ها و جداولی که تعریف شده است به رشته تحریر در بیاورند به طوری که بتوانند در طول سال تحصیلی به بهترین شکل ممکن از آن استفاده های لازم را ببرند. برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار کمی سخت تر و مهمتر از برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر ابتدایی است و مدیران و همچنین بازرسین توجه بسیار زیادی به آن می کنند. مدیران برای نگارش برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار معمولا دچار چالش های زیادی می شوند که یکی از دلایل مهم این چالش ها تغییراتی است که هر ساله در طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار رخ می دهد.
با توجه به صحبت های اخیر معرفی منبعی قوی برای استفاده مدیران در برنامه سالانه و تقویم اجرایی امری اجتناب ناپذیر است. مدیران مدارس می بایست با توجه به این منابع قوی برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را به رشته تحریر در بیاورند. یکی از سایت های قوی در این رابطه سایت بانک فایل پژوهشی معلمان است. در این سایت مدیران و سایر پست های سازمانی میتوانند از نمونه برنامه سالانه و تقویم اجرایی که برای آنها گرد آوری گردیده است استفاده های لازم را ببرند. همچنین قابل ذکر است که در این سایت علاوه بر برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر ابتدایی و طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار فایل های پر ارزش دیگری نیز موجود است.
منبع: بانک فایل پژوهشی معلمان

نظر

فیلم آموزش ماتریکس در طراحی طلا و جواهر با رایانه

آموزش طراحی طلا و جواهر، برای ورود به بازار طراحی طلا و جواهر الزامی است. آموزش های آنلاین طراحی طلا و جواهر با فیلم های آموزشی شیوه ای نوین در یادگیری حرفه ای است که در بین هنرجویان بسیار محبوب شده است. نرم افزارهای متعددی برای آموزش طراحی طلا و جواهر عرضه شده که از این میان ماتریکس بیش ازنرم افزارهای دیگر طرفدار پیدا کرده است. فیلم آموزش ماتریکس هم اکنون توسط طراح بین المللی طلا و جواهر” سالار پور ایمانی” آماده ارائه به هنرجویان است. برای حضور در بازار طراحی طلا و جواهر اولین گام ها را محکم بردارید. آموزش فیلم ماتریکس یک راه تضمین شده برای ورود به دنیای حرفه ای های طلا و جواهر است.
طراحی جواهرات با ماتریکس

ماتریکس چیست؟

تری دی مکس ، آرت کم، راینو سالیدورک و ماتریکس برخی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه طراحی طلا و جواهر هستند که هر کدام قابلیت های مختلفی را دارا هستند. نرم افزار ماتریکس ( Matrix ) همواره بیش از ابزارهای دیگر در بین هنرجویان محبوب بوده است. علت محبوبیت ماتریکس سهولت یادگیری و ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار است. در واقغ هنرجویان می توانند همه نکات حرفه ای را از طریق فیلم آموزش ماتریکس به سادگی فرا گفته و مقدمات ورود به بازار طراحی طلا و جواهر را به درستی پایه ریزی کنند.

نرم افزار طراحی طلا و جواهر ماتریکس دارای ابزارهای دیجیتالی کاملی است که برای طراحی و مدلسازی سنگ های قیمتی و فلزات با ارزش مورد نیاز است. فضای ماتریکس شباهت زیادی به دنیای واقعی داشته و طراح کنترل کاملی بر روی جوانب مختلف کار خواهد داشت. سفارشی سازی محیط کار، ارائه آیتم های زیبا، پیش نمایش طرح نهایی، تبدیل طرح های دو بعدی به سه بعدی و سرعت در طراحی از ویژگی های انحصاری ماتریکس است.


نظر

غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی "رایکانس"
گروه طراحی، مشاوره و مهندسی “رایکانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌ای در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی، با اجرای پروژه‌های متعدد و همچنین خلاقانه با حداکثر اثربخشی در مخاطبان و برخورداری از نیروهای متخصص، مجرب و خوش فکر به فعالیت می پردازد. رایکانس با ساختار مهندسی قوی، توانایی‌های مدیریتی بالا، تیم اجرایی مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات مدرن، قادر است خدماتی با کیفیت رقابتی و بهای مناسب در زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهد.

فعالیت‌های رایکانس در 4 گروه اصلی زیر متمرکز شده است:
1.غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی 
2.مشاوره، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های برندینگ نمایشگاهی 
3.طراحی گرافیک و تبلیغات نمایشگاهی
4.اتاق فکر، ایده پردازی و ارائه کانسپت‌های خلاقانه نمایشگاهی

رایکانس با تاکید بر تخصص و هویت مهندسی و همچنین با تکیه بر دانش بازاریابی، ماموریت خود را طراحی و اجرای برنامه‌های علمی، خلاق به منظور خلق، توسعه و تضمین آینده برندها در عرصه نمایشگاهی تعریف نموده است؛ چراکه بر این باور است نمایشگاه‌ فضایی فوق‌العاده برای معرفی و ارائه محصولات و خدمات شما به مشتریان و فرصتی طلایی برای ثبت برند شما در ذهن مخاطبان است. توانایی بالای مدیریت پروژه در کنار طراحی برنامه‌های کارآمد و منطبق با بودجه مشتریان و نیز اجرای با کیفیت آن‌ها از یک سو، و پیگیری و همراهی مستمر از ابتدا تا انتهای هر پروژه و اهتمام بر حصول نتیجه در بستر تعامل صادقانه از سوی دیگر، موجب جلب رضایت خاطر مشتریان ما شده است.

رایکانس هم اکنون با فعالیت در کلیه سایت های نمایشگاهی شهرستان ها و تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، هتل المپیک، مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش های رازی، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد های بین المللی و همراه با کلیه نام های تجاری و شرکت های معتبر می باشد.